Forum TROIKA Strona Główna


TROIKA
Oficjalne forum Troiki
Odpowiedz do tematu
Wiochmen Farmer (świetny build na TA)
Holden
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: From where the grass is green and the girls are pretty...

Build z cyklu Kolejny Bezmyślny Spike by Holden (z pomocą Nemo):

Pokazuje i omawiam.

Mamy oto sobie trzech elemów (dwóch na fire, jeden na water) i boon prota.

Elemowie na fire są identyczni, grają tak samo, wrzucają skille jednocześnie albo zaraz po sobie. Omówię teraz ich działania po kolei

I. Fire elem:
1. Wrzuca Elemental Attunement. (elite)
2 Wrzuca Mantra of Resolve, dzięki temu przez 62 sekundy nie może zostać interruptowany.
3 Wrzuca Arcane Echo, dzięki temu następny raz jak rzuci Spell to AE będzie sie zachowywał jak ten Spell.
4 Wrzuca Meteor Shower po raz pierwszy. Teraz AE na 20 sekund staje sie Meteor Showerem.
5 Wrzuca Glyph of Sacrifice, dzięki czemu...
6 ...kolejny Meteor Shower (AE) jest rzucony odrazu.
(W tym momencie od jednej osoby wchodzi około 240 dmg co 3sek x 2 (dwoch elemów) to będzie 480 dmg co 3sek + foe cały czas leży (gdyż cały czas się przewraca [w końcu ma na głowie cztery MS a każdy z nich przewraca co 3 sekundy])
7. Wrzuca Elemental Resistance.
8. Cały czas nawala Flare'ą. Czeka aż cooldown skilli minie i wraca do punktu pierwszego...

II. Water Elem
::dokładna kolejnosć jest nieznana, trzeba to odkryć w czasie testów::
1. Rzuca Great Conflag.
2. Water Att.
3. Calluje target, po czym spowalnia go Ice Spikes'em i Deep Freeze'm.
4. Za chwilą zaczną lecieć pierwsze MS'y więc wrzuca Frozen Soil'a.
5. Bije Ice Spearem.
(opc.)6. do obrony służy mu Dryder's Defence.

III. Standardowy Boon Prot (cześć Piotrek!), zadanie jego oczywiste i znane wszystkim. (powinien wziąć elemental resistance albo fire resistance dla ułatwienia)


fire elem x2

Elementalist/Mesmer
Level: 20

Energy Storage: 11 (10+1)
Fire Magic: 16 (12+4)
Inspiration Magic: 8

Mantra of Resolve (Inspiration Magic)
For 62 seconds, you cannot be interrupted, but each time you would have been interrupted, you lose 7 Energy or Mantra of Resolve ends.
Energy:10 Cast:0 Recharge:20

Arcane Echo (Mesmer other)
If you cast a Spell in the next 20 seconds, Arcane Echo is replaced with that Spell for 20 seconds. Arcane Echo ends prematurely if you use a non-Spell skill.
Energy:15 Cast:2 Recharge:30

Meteor Shower (Fire Magic)
Create a Meteor Shower at target foe's location. For 9 seconds, foes adjacent to that location are struck for 119 fire damage and knocked down every 3 seconds. This Spell causes Exhaustion.
Energy:25 Cast:5 Recharge:60

Glyph of Sacrifice (Elementalist other)
Your next Spell may be cast instantly, but takes an additional 30 seconds to recharge.
Energy:5 Cast:1 Recharge:15

Flare (Fire Magic)
Spell. Target foe is struck for 57 fire dmg if it hits.
Energy:5 Cast:1

Elemental Resistance (Inspiration Magic)
For 62 seconds, You gain +40 armor against elemental damage, but you lose 17 armor against physical damage.
Energy:10 Cast:0 Recharge:20

Elemental Attunement [Elite] (Elementalist other)
For 45 seconds, you are attuned to air, fire, water, and earth. You gain 50% of the Energy cost of the Spell each time you use magic associated with any of these elements.
Energy:10 Cast:2 Recharge:45

Resurrection Signet ()
Resurrect target party member. That party member is returned to life with 100% Health and 25% Energy. You may use this Signet only once per mission.
Energy:0 Cast:3 Recharge:0

water elem

Elementalist/Ranger
Level: 20

Energy Storage: 11 (10+1)
Water Magic: 15 (11+4)
Wilderness Survival: 10

Frozen Burst (Water Magic)
Hex Spell. Target and all adjacent foes are struck for 80 cold dmg and move 66% slower for 6 seconds.
Energy:15 Cast:2 Recharge:15

Deep Freeze (Water Magic)
You cause a Deep Freeze at target foe's location. All foes in this location are struck for 85 cold damage, and for 10 seconds, they move 66% slower.
Energy:25 Cast:3 Recharge:15

Ice Spear (Water Magic)
Ice Spear flies toward target foe, striking for 70 cold damage if it hits. Ice Spear has half the normal Spell range.
Energy:5 Cast:1 Recharge:0

Dryder's Defenses (Wilderness Survival)
For 9 seconds, you gain 75% chance to evade attacks and 52 armor against elemental damage
Energy:5 Cast:0 Recharge:60

Water Attunement (Water Magic)
For 60 seconds, you are attuned to Water. You gain 30% of the Energy cost of the Spell each time you use Water Magic.
Energy:10 Cast:2 Recharge:45

Frozen Soil (Wilderness Survival)
Create a level 7 Spirit. Non-Spirit creatures within its range cannot resurrect dead allies. This Spirit dies after 70 seconds.
Energy:10 Cast:5 Recharge:30

Greater Conflagration [Elite] (Wilderness Survival)
Create a level 7 Spirit. For non-Spirit creatures within its range, all physical damage is fire damage instead. This Spirit dies after 110 seconds.
Energy:5 Cast:3 Recharge:60

Resurrection Signet ()
Resurrect target party member. That party member is returned to life with 100% Health and 25% Energy. You may use this Signet only once per mission.
Energy:0 Cast:3 Recharge:0

boon prot

Monk/Mesmer
Level: 20

Divine Favor: 16 (12+4)
Protection Prayers: 11 (10+1)
Inspiration Magic: 8

Reversal of Fortune (Protection Prayers)
For 8 seconds, the next time target ally would take damage, that ally gains that amount of Health instead, maximum 63.
Energy:5 Cast:0.25 Recharge:2

Guardian (Protection Prayers)
For 5 seconds, target ally has a 42% chance to "block" attacks.
Energy:5 Cast:1 Recharge:2

Mend Ailment (Protection Prayers)
Remove one Condition (Poison, Disease, Blindness, Dazed, Bleeding, Crippled, or Deep Wound) from target ally. That ally is healed for 53 points for each remaining Condition.
Energy:5 Cast:0.75 Recharge:5

Signet of Devotion (Divine Favor)
Heal target ally for 106 points.
Energy:0 Cast:2 Recharge:5

Contemplation of Purity (Divine Favor)
Lose all Enchantments. For each one lost, you gain 85 Health, lose one Hex, and lose one Condition.
Energy:5 Cast:0.25 Recharge:10

Mantra of Recall [Elite] (Inspiration Magic)
For 20 seconds, you gain no benefit from it. You gain 21 Energy when Mantra of Recall ends.
Energy:10 Cast:1 Recharge:20

Inspired Hex (Inspiration Magic)
Remove a Hex from target ally and gain 9 Energy. For 20 seconds, Inspired Hex is replaced with the Hex that was removed.
Energy:5 Cast:1 Recharge:0

Divine Boon (Divine Favor)
While you maintain this Enchantment, whenever you cast a Monk Spell that targets an ally, that ally is healed for 73 points, and you lose 2 Energy.
Energy:5 Cast:0.25 Recharge:1]



Zalety:
1. 480 dmg co 3sek!!!
2. Do walki spike, do obrony greater conflag...

Wątpliwości:
1. Frozen Soil - czy to nam pomoże czy przeszkodzi? Jeśli zdarzy się sytuacja, że zaspajkujemy im monka, a nasz będzie jeszcze biegał i wrzucimy FS to gg, zpwnujemy pozostałych samą flarą i ice spearem, ale FS'a rzuca się 5 sekund przez które wiele sie moze zmienić, a taki scenariusz i tak pozostaje baardzo wątpliwy... Przecież na TA noobów nie spotkamy...

Wady:
1. Duży cooldown głównej broni.
2. Elem to prawdziwy czołg...

Testowałem fire elema na RA. Efekt był powalający. Ja sam zarąbałem jednego warra bijącego mnie zanim sie zorientował o co chodzi. Mes próbował interruptować - bezskutecznie. Problem miałem, gdy ktoś widział co zamierzam rzucić, wtedy odrazu uciekał, od tego wymyśliłem water elema, by mu to uniemożliwił. Zabić mnie to również nie był problem, stąd mamy greater conflaga i zwiększony armor vs fire (w końcu wychodzi że elem w tym przypadku ma większy armor od warra). Bez rozwiązania pozostaje sprawa cooldowna, ale tutaj też mamy po jednym Spellu z cooldownem zerowym, tak więc nie pozostajemy bezbronni (dwie flary + ice spear 57x2+74=188 dmg jednym hitem)

Ja skille fire elema mam odblokowane prawie w 100% (zamiast Elem Attun mam Fire Attun [to dopuszczalna wersja]). Nemo szykuje sie do pozycji water elema, o godzinie w której to pisze ma dopiero połowe skilli więc znając jego pod wieczór będzie gotów. Na pozycji boon prota widzę Trigona (ehh, tak dla odmiany...) a miejsce drugiego fire elema jest wolne. Wishi? Troiko? Adrianie? Tylko wy ostatnio gracie...

Jeśli ktoś ma jakieś pytania, wątpliwości, coś mu sie nie zgadza, ew. propozycje poprawek - zapraszam do dyskusji.

EDIT: Zmieniłem nazwę builda, jako że wreszcie został ochrzczony xD

(czemu tak, pytacie? cóż, tym buildem świetnie farmi się factions na zaishen challenge i elite, do tego faktycznie jest bezmyślny=] )


Ostatnio zmieniony przez Holden dnia Sob 13:03, 05 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Adrianus
Apprentice
Apprentice


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z daleka

Nie ma jak build oparty na sporym dmg xD(i nie ma jak fire elemental xD) mi się podoba Razz
Zobacz profil autora
Holden
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: From where the grass is green and the girls are pretty...

Okej, ale chciałbyś zagrać którąś z tych postaci? fire elem jest póki co wolny,ale słyszałem pogłoski że Matyss sie wbija na to stanowisko. Jasne, zawsze może być przecież dwóch (tzn. trzech) fire elemów i będziemy grać na wymienne składy =)

[planuje w przyszłości (jeśli zajdzie taka potrzeba) przerobić build na potrzeby gvg ale wtedy niezbędny nam będzie RT...no i więcej fire elemów]
Zobacz profil autora
Wiochmen Farmer (świetny build na TA)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu