![]() |
![]() | Balanced Build by Troika Squad by Nemo na razie tylko Nemo.. | ![]() |
![]() |

![]() | ![]() |
Holden
WETERAN PRAWDY (Adm.)
![]() |
![]() |
Człowieku popraw estetyke i popracuj nad błędami 0_0 (Spittul Spirit -_-)
Zanim zaczne wprowadzać swoje, chciałbym zaznaczyć, że balance dla nas był takim raczej spontanem, a nie ścisłymi zasadami (ty masz grać tak i tak, ty masz grać tak i tak i koniec [prawda, Paweł?]) i szczerze mówiąc wolałbym żeby tak zostało, bo to było dobre (tzn można ustalić pewne rzeczy stałe, ale mimo wszystko, żeby nie nakazywać nikomu chara którym ma grać, albo chociaz nie nakazywać skillbara, jakim ma grać, bo to już dobre nie jest. Zawsze nam w magiczny sposób wszystko wychodziło, gdy nie było aż tak wiele szczegółów omawianych [mam screena! mam screena!]. Nakazywać można, i jak najbardziej, grając ścisłymi buildami, na spajka, czy insze tego typu, ale w balance? Wolałbym pozostawić balance'a na luźniejsze granie. A jeśli juz koniecznie...to widze następujące zmiany: Jako pierwszego warra dałbym Backbreakera, na drugiego W/E z Shockiem (EW build 'lekko' zmodyfikowany), gdyż Wojtku nie doceniasz mocy i możliwości przewracania...która może zmienić wynik bitwy. Warr to nie tylko pure dmg, to też taktyka. Elem...Tutaj powinien sie wypowiedzieć Matyss, ale moim zdaniem to nie wchodziłby duzy dmg z powyższych spelli, no i nie ma przewracania... A surge+orb jest wciąż nie do wyjęcia. I niechże on nie jest E/Mo bo to nam wstydu przyniesie... A/N, powinien być raczej A/E jeśli do killowania henchów, a jeśli do zabijania flaggera, wtedy A/Mo, by móc dobrze ściągać z siebie zarówno hexy jak i condy (tak sie walczy flagger vs flagger [na oślepienia <blinding flash>, spowolnienia<deep freeze, pin down>] więc trzeba mieć na to kontre). I nie wiem czy możnaby z powodzeniem zrobić zarówno od NPCów i flaggera przeciwnika, nie wiem czy tak dałoby sie grać, Piotrek? N/E To jest...khukhu...SS po lekkich modyfikacjach? Skąd on miałby mane? SR nie jest dobrym źródłem, tzn może i byłby, ale...SS zawsze powinien mieć mane, bo jeśli nie ma, to mane zbiera za SR, niestety za ally'ów...troche niefajnie, spirit of failure jest źródlem many naprawdę świetnym, i potrzebnym. Zagraj SS'em to sie przekonasz. Spirit Shackles (obydwa od Mesa) bardzo dobry do wyłączania rangerów interrupterów (wszystkich) (Prawda, Troiko?). Brakuje także Price of Failure, który jakby nie patrzeć zwiększa dmg dwukrotnie... Malaise, stwierdziłem to grając monkiem, również nie przydałby się. Ten hex jest tak naprawdę strasznie słaby, dla dobrych graczy. Ja już sie śmieje z comba wither+malaise, choć kiedyś mnie to załatwiało na amen. F4 F1 i nie ma obydwu hexów. Żaden problem, już na naszym poziomie. Dlatego darować sobie to trzeba. Naprawdę zbyt łatwo to zdjąć. Poza tym robisz wszystkich od wszystkiego, co jest dużym błędem... SS załatwia wojowników i on sie musi na tym skupić. Gdy zaczyna zwracać uwage na casterów, wtedy przestaje uwage zwracać na warrów, a to nie o to w nim chodzi...Krótko, to, co podałeś, nie jest ani jednym, ani drugim. Dwóch boon protów? Powinien być jeden na healu, by nie być bezbronnym vs spajk, czy nature's renewal. O Rt/A sie nie wypowiadam gdyż nic o obydwu narazie nie wiem... Oczywiście 'zapomnialeś' o mesmerze, co jest ogromnym błędem (taa, taa), gdyż Mes jest bardzo na balancie potrzebny, z powodow które powinny być doskonale wszystkim znane (prawda, Matyss? =P) i których nie zamierzam tłumaczyć. PS. Paweł, a to, że cały czas 'musisz grac' warrem, no to sorry, ale tak naprawdę, no może nie tyle twoja wina, co doskonale możesz temu zaradzić, po prostu nie masz odblokowanych innych buildów, gdyż nie grasz ani w pve ani w pvp, a shock warr jest jedynym dobrym premadem... Więc naprawdę, jak będziesz miał inne postacie do grania, to nie będziesz musiał cały czas na warze siedzieć, choć to też nie taki kiepski pomysł, gdyż naprawdę uważam, że bardzo wychodzi ci granie na tej klasie postaci (to w końcu też skill!)... |
|||||||||||||
|
![]() |
![]() | ![]() |
Wishmaster
Warrior
![]()
![]() |
![]() |
Taa. Masz racje, (teraz mówię poważnie)myśle, że w ten weekend (tzn. piątek - sobota) zaczne mocno łupać w pve. Co do, "Paweł na warra, ok lecimy dalej" to mówile ci co o tym myśle, a teraz kiedy wspomniałeś o przewracani wpadł mi pomysł na bulid, tylko musice mi coś poradzić bo się (narazie) mało orientuje z skilami.
W/N skile do przewracania i dmg W/skile leczące N/Touche praktyczne N So? |
|||||||||||||
|
![]() |
![]() | ![]() |
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)
![]() |
![]() |
Drogi Michale, ja jednak chcialbym coś osiagnąć w pvp, a to tego potrzebny jest build (balanced też jest buildem) i ludzie ktorzy tym buildem będą grać. Na razie nie mamy ani jednego ani drugiego. Sam build, jako zbiór zarowno ludzi jak i skilli powinien być jeden ustalony i przećwiczony, tak zeby kazdy znal dokladnie swoja role. Gdy brakuje jednej osoby z build, np. necro, nie ma gvg, to jest build. Ja monkiem, ty mesmerem, matyss elemem to nie jest build... ty sie nie da wygrac, od jakiegos poziomu. Popatrz zreszta jak graja najlepsi.
Co więcej, drogi michale, uważąm że opcja warrow W/R jest o wiele pewniejsza niz W/E, mimo iz doceniem przewracanie, doceniem też dmg, ktory w tej opcji wchodzilby naprawde spory, dwoch warrow (bezpiecznie) przypieszonych i air elem do tego rozniosa spowolnionego i za 'rigor-mortisowanego' monka zanim drugi monk zdazy powiedziec "o żesz..." Dodatkowo oba sygnety ulatwia naszym monkom leczenie (oszczędnosc many). Co do samych monkow, to faktycznie, jeden moze byc na WoH/Infuse. Co do elema, taka opcja bylaby obrona i atakiem w jednym. Jak cenna jest ward of stability wiem, skoro, jak juz wspomnialem drogi Michale, docenem przewracane. Ward against melee mialby byc zamiennikiem czarow Necro, ktore wystepnuja w standardownym buildzie SS. Co do zaś samego necro, to on wlaśnie z SR mialby mane, nie zapominaj że mamy w party Spirit Spammera. Malaise jest mocne, jest na prawde mocne, ale... nie na monkow, tylko na inne postacie. Warrior tego w zyciu nie zdejmie, nie bedzie mial many przez 20 sekund, elem ma problemy, mesmer rowniez, i to wszystko tanim kosztem. To jest po prostu taki specjalny prezent od necro dla innych, dar serca, z ktorego nie mozna rezygnowac. Takie malaise bedzie blogoslawienstwem na wypadek, gdyby walka miala sie przedluzac. Oni odpadna z mana szybciej niz my. Gdyby faktycznie trzeba bylo, ten spell mozna wyrzucic, ale nie polecalbym. Za to ice prison jest Must Have dla tego builda. Sluży on do zatrzymywania tego co ucieka, i tego co chce wniesc flage nie tą co trzeba. To prawda że SS zalatwia wojownikow, ale sam też wiesz, ze jak nie ma wojownikow, to na prawde nie wiele moze. I wlasnie dlatego ss necro przerobiony... A/N czy A/Mo, w każdym razie coś anty flaggerowego, co byloby w stanie rowniez zabic henchow.... mysle ze build bylby ten sam, wazna bylaby aura of displacement. Or whatever. Podsumowując, drogi Michale, opracowany i ćwiczony balanced build jest nam niezbedny. Możemy i nawet powinismy oprocz niego mieć inne buildy, moze jakiegos spike, np. tego Twojego, gdy dodam mu miecze bedzie on niezwykle skuteczny imo, moze jakis inny spike, moze degen lub mass hex... ale balanced, nasza podstawa, musi byc przemyslany. I, co najwazniejsze, ćwiczony. Drogi michale, W/E zeby bylo smiesznie rowniez ma problemy z maną, dlatego na dluższa walke wolabym unikac skilli powodujacych wyczerpanie dla kogos kto0 a 20 many, |
|||||||||||||
|
![]() |
![]() | ![]() |
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)
![]() |
![]() |
W zwiazku z przeczytanymi dwoma artykułami, do przeczytania których gorąco was zachęcam, chcialbym wprowadzić zmiany buildzie który proponuje. Oto linki:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] A oto zmiany: 1) W/N zamiast W/R Eviscerate, Axe Rax, Executioner Strike, Plague Touch, Non Shall Pass, Healing Signet, For Great Justice, Rez Signet 2) R/Me zamiast Assasina (Trapper-Flagger) Distortion, Spike Trapp, Flame Trapp, Dust Trapp, Barbet Trapp, Dodge, Storm Chaser, Rez Signet 3) N/Mo zamiast N/E SS, Recless haste, Parasit Bond, Rigor Mortis, Desecrate Enchantment, Smite Hex, Scouge Healing, Rez Signet 4) Me/W zamiast Rt Return, Eternal Burden, Sympathetic Visage, Migraine, Cry of Frustration, Power Leak, Overlord, Shatter Enchantment, Rez Signet 5) Blessed Light/Infuser zamiast drugiego boon prota Po tych drobnych zmianach (: , jestem niepewny tylko leczenia, build infusera jest dosc dziwny, no ale... może ktoś z was ma pomysly... Jest mesmer, jest elem, jest necro, jest ranger, jest dwoch monów i dwóch warrow. Nie mamy jednego z dwoch warrow i necro albo dwoch warrow. Trzeba załatwić. Co teraz powiecie o buildzie? PS Paweł, chętnie pomoge Ci przy skillach, tylko... powiedz o co ma chodzić w owym buildzie. |
|||||||||||||
|
![]() |
![]() | ![]() |
Wishmaster
Warrior
![]()
![]() |
![]() |
Nvm z nim bo wrzuciłeś W/N (a chodziło mi o Boom! gościu lezy i wchodzi na niego mase dmg, lub mam kłopoty z życiem to Boom! gościu lezy i ja wywalam na niego wszelkie conditiony, itp. plus healing touche), chociasz wolał bym N/Mo bo warra mam serdecznie dość. Co do skili patrz mój post wyżej (choć z skilami monka moge mieć problem, ale od tego będzie FN- Farmer Necro). Poprostu chcę zagrać kimś innym, a Necro mi się spodobał więc mogłbym połączyć te dwie rzeczy.
|
|||||||||||||
|
![]() |
![]() | ![]() |
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)
![]() |
![]() |
Paweł...
W/N skile do przewracania i dmg W/skile leczące N/Touche praktyczne N Wybacz, ale tak sie nie da... W/N to wlasnie warrior na plague touch, chodzi o doskonala obrone kontra conditiony, co daje dobre rezultaty. Jakiś wredny elem wrzuca Ci blinding flash, 3/4 sekundy i juz nie ma blind na tobie, chodzi o massowanie dmg... Po co przewracac jesli masz uzywac touchow? poza tym wszystkie vampiric touche sa bardzo drogie... Ale spróbuje pograć podanym przezemnie buildem, może Ci sie spodoba... |
|||||||||||||
|
![]() |
![]() | ![]() |
Trigon
Główny Modyfikator
![]()
![]() |
![]() |
1. mo/me WoH/Infuser - szybkie, tanie leczenie, bardzo ważne na gvg.
2. mo/me Blessed Light/prot - bardzo dobre ściąganie hexów i conditionów. 3. warrior - na backbreakera 4. warrior - jak wyżej 5. mesmer - e-surger 6. mesmer - e-surger 7. rytualista na wspomaganie (recuperation, shelter, union) 8. ranger - escape, troll. Ma być szybki, niezniszczalny i samowystarczalny =). Klasyczny koreański build na wszystko. 2 e surgerów robi takie czystki w manie przeciwnikom że coś pięknego po prostu. Monkowie z recuperationem i unionem powinni wydolić z leczeniem, a 2x backbreaker to wspaniały sposób na przebicie leczenia przeciwników. Ranger co prawda ani nie rzuca degena na wrogów, ani nie spamuje heal party, ale za to sam nie będzie uzależniony od monków. gg |
|||||||||||||
|
![]() |
![]() | ![]() |
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)
![]() |
![]() |
yes, yes, yes... no
ja piotrze nie odnajduje sie w tym buildzie... moglbym zagrac monkiem, owszem, ale... moj build monka na healy to build: Monk Bojowy Średniego Zasiegu SSJ-47 Healing whisper, Jamei's gaze, Holly Veil, Dwaynass kiss, Dash, Healing Touch Healing Burst, Infuse Health builda nie jestem pewien na 100%, ale leczenie w ten sposob jest ultra rewelacyjne. Przyjalem wersje ze nie musze martwic sie hexami i conditionami, na RA gram z holy veil i purge condition zamiast dwaynas kiss i return |
|||||||||||||
|
![]() |
![]() | ![]() |
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)
![]() |
![]() |
Narzekanie...
. ...nie... . ...pomoże! I oto build, który mam nadzieje bedzie mozliwy do zagrania przez wlasnie nas: 2x backbreaker by trigon 1x ss-necro by holden 1x lightning surge elem by matyss 1x WoH + inny healing + contra hexy 1x Blesed light / infuser + contra conditiony 1x E/Mo - by esoteric warriors (: - wiem, nie lubimy E/Mosow, ale to, niestety, koniecznosc 1x Falgger Trapper lub 1x Flagger Spirit Spammer I co my z tego mamy: 1) mamy E/Mosa, przykro mi, ale na 10 gier na wysokim poziomie jest 20 Emosów, po jednym z kazdej druzynie... 2) SS-Necro który jest contra na IWAY, wylacza skutecznie Assasinow, Warriorow, Rangerów i pety i Minion Masterów, zadaje spory obszarowy dmg, na naszej mapie, wymiatać bedzie, na mapach typu Imperial mniej przydatny, ale to znaczy ze i tak gramy z gorszymi (: 3) Mamy 2 backbrekerow, ktorzy musza przebic leczenie monka, czy im sie to uda, nie wiadomo, ale bajka bylaby taka, ze monkowie byliby pierwszymi celami. w ramach pomocy leczenie Ranger Falgger, albo wtedy moze E/N flagger albo N/A flagger, moglby wziasc lingering curse, ktora bardzo by dopomogla w przebiciu leczenia... 4) Mamy elema na lightning surge, ktory jest po prostu bardzo mocny, jest awaryjna contrą na warrow i innych, a po dodaniu my windborn speed moglby byc zapasowym flaggerem i teraz jak sie odnajdujecie w tym buildzie? byc moze wymaga on, zeby np. piotrek zmodyfikowal builda a Karolina opanowala nową klase postaci, być może... ale moze moja propozycja przypadnie wam do gustu, nie jest specjalnie odkrywacza, ale wlasnie tak bym chcial zagrac, i moze podzielacie moje zdanie, skoro nikt wczesniej tak nie rzekl, ja rzekne, grajmy tak! |
|||||||||||||
|
![]() |
![]() | Balanced Build by Troika Squad by Nemo na razie tylko Nemo.. | ![]() |
|
||
![]() |
![]() |
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.