 |
 | Nosferatu - KrEJzLkI - nowe pomysły |  |
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)
Dołączył: 20 Paź 2005 |
Posty: 546 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 21:05, 25 Wrz 2010 |
|
 |
|
 |
 |
Tworzę temat, żeby wpisywać nowe, not yet approved, dodatki.
Mind Shifting, powinien go mieć chyba nosferatu (czy jak on się teraz nazywa?).
Umiejętność włączenia, wyłączania całości i/lub poszczególnych częsci umysłu. Części umysłu które wymyśliłem: Percepcja, Analiza, Pierwotne Instynkty, Twórcze Myślenie, Uczucia.
Chciałbym to połączyć z jego już istniejącymi mocami, np. wysłanie percepcji już mamy.
Końcowym krokiem byłaby możliwość multi-takskingu: możesz kazać jednej części umysłu uciekać - pierwotne instynkty (uciekasz dziko, nie patrzysz na przyjaciół itp...) zaś twoja Analiza lub Twórcze Myślenie może układać jego zaklęcia w międzyczasie.
Oczywiście to Krejzolski pomysł do rozpatrzenia, lub nie - więc?
|
|
 |
|
 |
 | |  |
Holden
WETERAN PRAWDY (Adm.)
Dołączył: 18 Paź 2005 |
Posty: 507 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Skąd: From where the grass is green and the girls are pretty... |
|
 |
Wysłany: Nie 2:04, 26 Wrz 2010 |
|
 |
|
 |
 |
Wyłączania włączania tylko swojego umysłu jak rozumiem? Nosferatu zawsze sie nazywa Nosferatu, i nigdy sie nie nazywal inaczej, to nie trudne zapamiętać T.T
Raczej bym to zrobił do Umysłu, niz dla Nosfera. Bardziej pasuje.
Tak samo jak multitasking, a poza tym to Nosfer nie musi ukladac w glowie swoich zaklec przeciez, rzuca je zupelnie inaczej.
Btw. temat przeniosłem, ale pisz nastepnym razem we właściwym, nie róbmy śmietnika na własnym forum.
|
Ostatnio zmieniony przez Holden dnia Nie 2:08, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
 |
 | |  |
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)
Dołączył: 20 Paź 2005 |
Posty: 546 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 14:34, 26 Wrz 2010 |
|
 |
|
 |
 |
Nosferatu nie trudno zapamiętać, ale to TRZEBA zmienić. Ale masz racje, to pasuje bardziej do Umysłu. W takim razie - może czas zacząć robić moce Troiki i ich mechanikę?
Proponuje zacząć, przechodzę do odpowiedniego tematu.
|
|
Holden
WETERAN PRAWDY (Adm.)
Dołączył: 18 Paź 2005 |
Posty: 507 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Skąd: From where the grass is green and the girls are pretty... |
|
 |
Wysłany: Śro 19:11, 21 Wrz 2011 |
|
 |
|
 |
 |
Wampirowie utracili swój język pisany ( w zwiazku z rozpoczeciem trybu zycia nomadów). Kiedy pojawila sie Inanna, przekazala wampirom swoje pismo. Działa ono tak, że jest w stanie je przeczytać (i go używac) każda osoba której Inanna sprzyja, niezależnie od intelektu wieku lub wiedzy.
|
|
 |
 | |  |
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)
Dołączył: 20 Paź 2005 |
Posty: 546 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 23:38, 12 Gru 2014 |
|
 |
|
 |
 |
Nosferatu = Astron, od Astra, czyli gwiazdy, co zaś znaczy wędrowiec.
Dla nas o tyle istotne, że Astron miałby podążać jedną z czterech dróg/filozofii/aspektów:
1) Poszukiwacz wiedzy, dawny bibliotekarz, twierdzący, że do poznania świata najważniejsza jest wiedza o nim (takim jakim jest, zbierają zapiski innych ras, tworzą mapy etc)
2) Czuciowcy (nazwa do zmiany) poznają świat poprzez doświadczenia, emocje, opinie innych i swoje o rzeczywistości
3) Eksperymantatorzy, pojmują świat jako miejsce jeszcze do stworzenia, poszukują nowości i pragną odkrywać prawa rządzące krainą
4) Mistycy, wierzący że prawda leży w ich umyśle, i za pomocą czystego rozumu mogą osiągnąć pełnię zrozumienia
Podążanie ścieżką wyznacza główną oś filozofii każdego Astrona, gracz musi ją rozwinąć tak, aby pasowała do postaci.
|
Ostatnio zmieniony przez Nemo dnia Pią 23:38, 12 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
 |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|  |