Forum TROIKA Strona Główna


TROIKA
Oficjalne forum Troiki
Odpowiedz do tematu
Galore - rozwinięcie koncepcji
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


Skille staram się robić w 3 wariantach ze względu na jej styl magiczny: wzrok, gest i atak;

Uważam, że można by dać jeden czar w 3 wariantach po kolei do wykupienia - w ten sposób mamy 3 razy więcej zaklęć. Poważnym argumentem za jest sposób używanie tych skilli, najczęściej najpierw najlepiej jest użyć wzroku, potem gestu, potem ataku - tak to na razie wychodzi, jak będzie, zobaczymy.

Moim pierwszym pomysłem jest to, żeby Galore, jako wredna sucz wykorzystywała niedoskonałości innych postaci - byłby to jej sposób na zyskiwanie Energii (Many). Działać miałoby to za pomocą podstawowego skilla z drzewka Esencji: (wtedy, kiedy Galore tego chce)

Niedoskonałość
*Wzrok: Galore ma prawo rzucić Percepcja - statystyka przeciwnika dzięki której użył zaklęcia, żeby odzyskać ilość Many równą sukcesom. Nie kosztuje Many
*Gest: Galore ma prawo rzucić 10-statystyka przeciwnika dzięki której użył zaklęcia, żeby odzyskać ilość Many równą sukcesom. Nie kosztuje Many
*Atak: Galore wykonuje atak; Jeśli Galore przełamała obronę przeciwnika i zadała przynajmniej jedną ranę, wykrada punkt Many

Wyciek mocy
*Wzrok: Galore dostrzega wycieki energii, głównie niedoskonałości zaklęć, dostrzega wartość punktową statystyki przeciwnika, którą właśnie użył oraz ST; kosztuje 1 Many
*Gest: Przeciwnik musi zapłacić 1 PM (Punkt Many) więcej, żeby dokończyć rzucane właśnie zaklęcie
*Atak: Jeśli ten atak zada przynajmniej ranę, dopóki nie zostanie ona uleczona każde użycie many przez przeciwnika kosztuje jeden więcej many

Rozlokowanie:
*Wzrok: Galore dostrzega cel zaklęcia lub ataku przeciwnika, na którym używa tej mocy; kosztuje 1PM
*Gest: Galore przekierowuje zaklęcia na inny, najbliższy pierwotnemu cel. kosztuje 3 PM
*Atak: zaatakowany cel, o ile otrzymał od niego co najmniej zadrapanie nie może być przez (jakiś czas) celem zaklęć; Koszt 5PM
UWAGA: to może być troszkę za mocne, bo nagle cel ataku nie może być leczony... ew. draśniesz sojusznika i IMBA, no ale w walce nie będzie tego łatwo użyć...
*Atak (II opcja) Ten atak nie zadaje ran; nastepne X czarów na cel tego ataku może być zanegowanych w zależności od woli Galore, która wykonałą ten atak. X to ilość sukcesów w rzucie na atak, każdy sukces kosztuje dodatkowo 1 PM.

Deprymujący...
*Wzrok: Zaklęcie rzucane przez przeciwnika zajmuje mu Percepcja Galore - statystyka rzucającego (za pomocą której rzuca zaklęcie) segmentów dłużej - koszt 3PM
*Gest: Zaklęcie rzucane przez przeciwnika zajmuje mu 10-statystyka zaklęcia segmentów dłużej - koszt 5PM
*Atak: Jeśli ten atak zada przynajmniej jedną ranę rzucający zaklęcie musi dopłacić ilość punktów many równą ilości segmentów, przez które rzucał to zaklęcie. Jeśli nie może, lub nie chce, zaklęcie się nie udaje a on i tak traci manę którą przeznaczył na zaklęcie.

To na razie zaczątek pomysłów, ale może coś z tego wyjdzie! Generalnie proponuje wykorzystać pomysł niedoskonałości rzucających zaklęć.
Zobacz profil autora
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


Magiczne Zwierciadło:
*Wzrok: Rzucający zaklęcie przeprowadza normalny rzut zaklęcia, jeśli uzyskał przynajmniej dwa sukcesy, odejmuje jeden sukces od wyniku i rzuca zaklęcie o pomniejszonych sukcesach. W maga uderza jego własne zaklęcie z jednym sukcesem
*Gest: Rzucający zaklęcie przeprowadza normalny rzut zaklęcia. Otrzymuje wszystkie efekty wyrzuconego zaklęcia (przed uwzględnieniem różnych modyfikatorów)
UWAGA: tutaj pokazane jest, jak można na raz wykorzystać zaklęcie Galore ze wzroku i z gestu. Jeśli Galore zdąży to połączyć: przeciwnik wyrzucił 7 sukcesów, galore wzrokiem odbiera mu jego jeden sukces, czyli on otrzymuje jeden a ona 6, Gestem odbija zaklęcia – on otrzymał 7 sukcesów ze swojego własnego zaklęcia, Galore zaś tylko 6. Należy zwrócić uwagę, że jeżeli Driada użyłaby zaklęcia leczącego na Galore za 6 sukcesów Galore może gestem je odbić - i Draida i Galore zostają uleczone za 6 sukcesów. W połączeniu ze wzrokiem Driada uleczyłaby się więcej niż Galore.
*Atak: Galore atakuje przeciwnika, jeśli zada co najmniej jedną ranę, właśnie rzucane zaklęcie przeciwnika uderza w niego samego
UWAGA: Należy tak rozdzielić segmenty, żeby dało się w jednej turze zrobić wzrok i gest, ale nie gest i atak, no bo sorry, gest + atak znaczyłby, że w przeciwnika leci podwójne zaklęcie, a w ciebie nic…
Zobacz profil autora
Galore - rozwinięcie koncepcji
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu